wtorek, 20 listopada 2012

Początek

 Jak ja niczego nie lubię zaczynać.. Tak więc          
       Witam ja jestem Pytoon ,naprawdę mam na imię Krystian lat 15 jestem dość powalonym (pozytywnie oczywiście) i zboczonym chłopakiem. Potrafię powiedzieć coś komuś prosto z mostu nie ograniczam się do pół prawdy, wole powiedzieć coś nisz kogoś okłamać no chyba że chodzi o oceny lub gdzie się było :) potrafię wykonać każdą rzecz chorą lub zboczoną które wymyślają moi znajomi ,ale zawsze wychodzi na to że obrywam ja za nich cóż " takie życie ulicznego rapera" ha ha ha nie tak naprawdę nie słucham rapu czy innych gatunków muzycznych wole słuchać Metalu lub od czasu do czasu dubstep ale to już naprawdę kiedy nie mam czego słuchać. Hmm co tu jeszcze mogę coś powiedzieć a no tak mam szczęście w nieszczęściu, nieszczęście to takie że już miałem dwa wypadki za pierwszym wylądowałem w szpitalu ze wstrząsem mózgu na jakieś cztery dni (tak to jest jak jeździ się bez światła w nocy rowerem :D ) za drugim razem wylądowałem w karetce i po 10min wywalili mnie z niej mówiąc że nic mi nie jest, a ja już myślałem że się karetką przejadę na sygnale :D (tak to jest jak nie uważnie się wyjechało skuterem z bramy na drogę :D ). Szczęście jest takie że zawsze wychodziłem z tego cało, i ostatni też bym wpadł pod kilka samochodów no ale cóż jestem zbyt jak to określić szybki? :D
    Dobra skończmy już o mnie, założyłem bolga z nudów i nie będzie na nim regularne wpisy tylko od czasu do czasu bo jestem zbyt leniwy. Na blogu będą się znajdywać posty z różnych dni lub moje  schizy czyli wymyślanie różnych historyjek :D
                                        Więc do zobaczenia lub przeczytania sam nie wiem :D
P.S zawsze będę wstawiał linki co robiłem lub słuchałem podczas pisania tak więc Megadeth cała płyta Rust in peace :D wiem że chaotycznie pisałem ale wali mnie to :D
http://www.youtube.com/watch?v=kAzWw7tMQm4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz