niedziela, 25 listopada 2012

Czym jest człowiek bez marzeń?...

Czym jest człowiek bez marzeń?...
Hmm wali mnie to każdy ma swoje niezależnie jakie, czy to człowiek harujący dla kasy lub ten co ma wszystko co zachce. Więc każdy ma swoje marzenia  ja, ty, ty, ty, ty i ty. Np: ja chciałbym latać (nie samolotem czy mieć skrzydła) od tak żebym mógł uciekać od wszystkiego, zniszczyć świat bo mnie wk**wia itp. Może by ktoś powiedział że są one błahe i nie potrzebne światu, że mógłbym skończyć wojny na świecie lub skończyć z głodem na świecie. Nie one nie są błahe dla mnie, są ważne a jeśli komuś się nie podoba to c**j ci w dupe. Więcej nic dzisiaj nie wymyśle a tak po za tym stworzyłem dzisiaj grafikę gdzieś tu będzie :D


P.S a tu muzyka na dziś http://www.youtube.com/watch?v=O7GbVYijp-Y

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz